BelCommunMash AKCM-420, -333, -321 and other...

Inne marki trolejbusów, dotychczas nieskategoryzowane.
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10461
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2008-07-09, 21:14

Amalio pisze:Jesteś tego pewien
Nie. Chodziło mi głównie o Biełkomunmasze i MAZy.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5895
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-07-09, 21:26

plocmaster pisze:Nie. Chodziło mi głównie o Biełkomunmasze i MAZy.
No to to chyba oczywiste jest, że jeżdżą tak w ogóle.

Lopez

Post autor: Lopez » 2008-07-09, 22:29

Miałem na myśli wyłącznie te nowe modele. Czy są to tylko prototypy?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5895
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-07-09, 22:33

Może ten zrobiony na MAZie to jeszcze prototyp ( choć nie sądzę ). Ale ten drugi to tylko restyling obecnie produkowanego modelu
Tory na tiry!

Siarhei

Post autor: Siarhei » 2008-07-13, 19:52

Lopez pisze:@Serhei: I see. It's very interesting. Could you tell me, whether those models are already being used by any operators and if 'yes' - where exactly?
model 321 standart style - http://phototrans.eu/05,791,0.html

+ Perm (Russia) and Khabarovsk (Russia)

model 321 restyling: I know only one trolley about, there is it in Sankt-Peterburg now. May be it will get number 2403 :D

There is trolleybus model 420 just as in Sankt-Peterburg now.

model 203T: It's experimental trolley now.

I'm also waiting information about new party MAZ trolley for Kiev: 103T or 203T? :?:

some other pics: http://photobelta.by/ru/photos?rubric_i ... me_id=7027
Ostatnio zmieniony 2008-07-13, 20:04 przez Siarhei, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4324
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2008-07-13, 20:00

Siarhei pisze:I'm also waiting information about new party MAZ trolley for Kiev: 103T or 203T?
A jest gdzieś specyfikacja w jakimś ludzkim języku? Jedyne, co trzeba wiedzieć to powierzchnia niskiej podłogi i będzie jasne. BTW: ile ma być tych trolejbusów?
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

Siarhei

Post autor: Siarhei » 2008-07-13, 20:13

TLG pisze: A jest gdzieś specyfikacja w jakimś ludzkim języku? Jedyne, co trzeba wiedzieć to powierzchnia niskiej podłogi i będzie jasne.
I have no information.
TLG pisze:BTW: ile ma być tych trolejbusów?
half-official information from Kiev: 10

rumour from Kiev: 20

official information from MAZ: It made 14 trolleybus vehicle this year.

experimental 203T - 1
103T for Brest - 2
??? - 11

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10461
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2008-07-13, 20:24

half-official information from Kiev: 10

rumour from Kiev: 20
Brother-in-law’s collegaue of my aunt’s grandpa friend from Kiev: 30
(Kolega szwagra przyjaciela dziadka mojej ciotki z Kijowa: 30)
Siarhei pisze:I have no information.
I think it will be 203Ts, Kiev now prefers better vehicles (as I suppose because of buying CityLAZes)
(Myślę, że to będą 203T, Kijów teraz woli lepsze wozy (bo kupują te lepsze LAZy)
ObrazekObrazek

Siarhei

Post autor: Siarhei » 2008-09-10, 22:08

Kiev: 10 MAZ-103T (MAZ-Eton T103), there are some of them (2?) already there.

some new unofficial information: Kiev also want to buy MAZ-203T (MAZ-Eton T203)

some offtopic :D

MAZ presented 2 new trolley: SVARZ-6235 (vehicle MAZ-103T restiling) and MAZ-Eton T203 (vehicle MAZ-203T)

As far as I know, Helats (Romania) bought 10 MAZ-203T (MAZ-Eton T203)

video - http://ont.by/webroot/delivery/swf/vide ... moskva.flv

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lopez

Post autor: Lopez » 2008-09-11, 12:36

Siarhei pisze:MAZ-Eton T103
What's means the second part of the name: 'Eton'?
Co znaczy "Eton" w nazwie?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5895
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-09-11, 16:16

Zapewne dostawca osprzętu. Tak jak Solaris-Ganz na przykład.

Siarhei

Post autor: Siarhei » 2008-09-12, 21:38

Amalio pisze:Zapewne dostawca osprzętu. Tak jak Solaris-Ganz na przykład.
Yes, you are right.

Today, Belcommunmash AKCM-420 has begun to work in Minsk. It has # 2500. Route # 3.

Obrazek

video:

http://ont.by/webroot/delivery/swf/vide ... _11_00.flv

http://www.tvr.by/lib/playvideo.asp?id=5563

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4324
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2008-09-13, 08:55

O matko i córko, ale koszmarny! Proponuję nazwać to "łukaszenko" albo "zemsta dyrektora sowchozu" :D Aczkolwiek sama koncepcja nie jest zła, zwłaszcza na wschodzie, gdzie duże kabiny z osobnymi wejściami dla prowadzących są normą.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

trasamd

Post autor: trasamd » 2008-10-22, 17:57

Какая разница между МАЗ-103Т а МАЗ-Этон Т103? Это только место сборки или есть какое-то смены в электрическом оборудованию?

Jaka jest różnica między MAZ-103T a MAZ Eton T103? Czy jest to tylko miejsce produkcji czy też występują jakieś zmiany w osprzęcie elektrycznym?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5895
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-10-22, 20:10

trasamd pisze:
Jaka jest różnica między MAZ-103T a MAZ Eton T103? Czy jest to tylko miejsce produkcji czy też występują jakieś zmiany w osprzęcie elektrycznym?
Osprzęt.

ODPOWIEDZ